بازی بسیار جذاب ایرانی افسانه عموپورنگ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازی بسیار جذاب ایرانی افسانه عموپورنگ
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 571
نویسنده : Alireza






















همه شما دوستان عزیز  با اسم عموپورنگ آشنا هستید و همچنین برنامه های ایشون رو در شبکه اول سیما مشاهده کردیده اید شاید بتوان گفت بهترین برنامه برای شبکه کودک و نوجوان همین برنامه عموپورنگ است. كه بازدیدكنندگان بسیاری را به همراه دارد. بعلاوه با حضور امیر محمد نیز برنامه بسیار جالبتر می شود اکنون شما می تونید بازی

افسانه عموپورنگ

Pourang Legend رو دانلود کنید در این بازی که کاملا به صورت فارسی و ایرانی می باشد و موضوع آن نیز در رابطه با عموپورنگ است. شما در نقش عموپورنگ ظاهر می شوید و باید بازی رو شروع نمایید. داستان بازی از آنجایی شروع می شود که عموپورنگ و امیر محمد جهت تعطیلات و رفع خستگی از کارهای صدا سیما و خلاصه مجری گری به جزیره ای سفر میکنند. تا چند هفته ای رو در آنجا اقامت کنند اما بر اثر یک اتفاق مشکوک امیر محمد دزدیده می شود و... حال وظیفه شما این هست که با توجه به نقشه مراحل را یکی پس از دیگری سپری کنید و آیتم های موجود در مراحل را گرفته و موجودات را نابود کرده تا به کلید اصلی دست پیدا کنید و توسط آن الماس را از دل سنگ خارج کنید و با غول ... بازی از لحاظ گرافیکی در حد قابل قبولی می باشد همچنین اصوات و آهنگ های به کار رفته در بازی و در نهایت گیم پلی بازی و کنترل آن نیز بسیار خوب و دقیق می باشد.



قابلیت های کلیدی بازی افسانه عموپورنگ:

- بازی کاملا به صورت فارسی می باشد


- دارای محیطی زیبا و کاربر پسند


- مناسب برای تمامی سنین


- دارای فایل راهنما جداگانه در پوشه بازی


- دارای سیستم ذخیره و بارگزاری اتوماتیک (Auto Save)


- دارای حجم کم با قابلیت نصب آسان


- و ...

 دانلود -  3.28 مگابایت |

 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com


 



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی کودکان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: